Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Rabu, 26 Mei 2010

kebosanan.

rutin harian aku sepanjang cuti, setakat hari ni adalah,
makan-tido-pergi kedai beli barang-kerja ngan ibu-petangpetang mainmain dan beramah mesra dengan jiran tetangga-online-tengok tv-masak-buat kerja rumah-merajuk.
ok dalam sehari memang wajib merajuk, ya. kena marah sikit pun, boleh merajuk. sampai dah bosan dah tiap-tiap hari pun nak merajuk. sebab dah tak ada kerja, sampai merajuk, online, dan yang lain-lain, semua dah jadi bosan. BOSAN.

ok, lah, itu je setakat ni. rasa bosan secara mendadak gituuu.



tadi pergi kedai beli barang sikit, kagum gila dengan sorang budak laki ni. dalm darjah 6 gituu la. pandai gila membeli. mula-mula beli ikan kembung. lepas tu, dia balik. dan kemudian patah balik,
"kak, bagi ikan selar kunyit lagi setengah kilo lah. balik nanti ikan selar ni boleh goreng, ikan tadi boleh masak lain."
cuba kau bayangkan............ bagus budak tu kan? :')

Tiada ulasan: