Ahad, 9 Mei 2010

kalau bapak orang pun macam dah tak boleh percaya sekarang, apatah lagi anak muda.

mode aku sekarang memang tengah bengang.
memang tengah memaki.
memang tengah mendoakan agar pakcik tak sedar diri tu sedar diri.

apa kata kau kalau pakcik yang memang pangkatnya pun bapak orang yang punya anak sebaya aku, tapi still nak menggatal miang ngan kau?
wey pakcik! ingat anak bini kat rumah wey!!!

memang vavi.

rasa macam fobia nak beli barang pun ada.

kalau dah taraf pakcik-pakcik pun dah macam tak cukup kasih sayang dan lupa diri tak ingat anak bini kat rumah, apatah lagi anak-anak muda sekarang.

grrrr. jangan la buat aku takut nak kawin.

mode sekarang : tunggang langgang, penuh emosi, penuh kemarahan, penuh ketakutan, penuh kebencian.

untuk pakcik tak sedar diri : semoga kau ingat anak bini kau kat rumah, semoga anak bini kau tak buat onar, dan semoga keluarga kau tak pecah belah disebabkan kau. tolong insaf ya pakcik.

bodoh.


pesananringkas : maaf andai yang terasa.

4 ulasan:

bH berkata...

erk..tapi ramai je yang minat 'lelaki berusia' ni?

FatinSyahirah berkata...

bH : erk. tapi aku rasa aku tak. orang yang berusia ni, ble menggatal, geli mat mat mat. nak2 yang dah ada anak bini.

Kie-yu berkata...

besela tuh.
pakcik2 yg kurang kasih syg mmg bersepah kt luar sana

kesian anak bini kt rumah~

FatinSyahirah berkata...

Kie-yu : tau xpe. haih. menakutkan.