Isnin, 17 Mei 2010

bukan aku melarikan diri.

tiga hari, ok aku semacam agak menyepi.
bukan kerana post sebelum yang agak emo, konon-konon aku kena tipu piangpiang.
bukan kerana mogok malaysia semi-finals piala thomas.
bukan kerana aku konon-konon bajet cuti peristiwa sebab pasukan yang aku sokong menag piala thomas(aku bukan sokong china, ok. aku still sokong malaysia. tapi bila malaysia dah kalah, untuk final aku sokong china lah.)
bukan kerana aku malas nak update, ya. malas tu memang ada tapi tak ada lah sampai sunyi menyepi tak pergi jenguk blog orang lain.

tapi sebenarnya sebab stremyx kat rumah buat hal.
dua hari, ok aku menunggu lampu dekat modem tu berkelip-kelip.
punya lah aku tertanya-tanya kenapa tiba-tiba tak boleh nak buat connection.
satu hari aku tunggu, kot-kot hari tu streamyx buat hal. tapi second day pun still tak boleh nak buat connection. lalu, aku pun call TM. dan semalam sampai-sampai rumah, balik dari kuala terenngganu, terus dah boleh buat connection.
masuk-masuk rumah, terus try test, yey dah boleh guna!

ok, itu je nak cerita.

kesimpulannya sekarang, bukan aku melarikan diri, tapi streamyx melarikan diri dari aku. celcom broadband pun tidak boleh digunakan juga. grrr


pesananringkas : dunia sekarang macam menakutkan.

4 ulasan:

Alynn Notnot berkata...

modem problem kot?

FatinSyahirah berkata...

Alynn Notnot : dah setel dah.. bukan modem.. tapi xtau nape.. line kot.. sebab orang TM just betulkan pe ntah kat ofis die.. hurmm

suhaisweet berkata...

hi there..nice blog & pics..visit mine if free k..;)

FatinSyahirah berkata...

suhaisweet : hi. tq. orait. :)