Sabtu, 3 April 2010

tiada tajuk.

pesananawal : maaf, belog ini tiba-tiba di-privarte-kan dan akan berdiam seketika. ini yang lebih baik, barangkali?

banyak yang berlaku lately,
memang menduga.
memang menguji.

tapi dalam masa yang sama,
ada hikmah yang tersembunyi di sebaliknya.
mungkin aku yang tersilap, mungkin juga aku yang bersalah.

tapi,
walau apa pun,
dengan berlakunya hal yang macam ni,
kita sedar siapa kawan, siapa lawan sebenarnya.

:')

dan selepas ini,
berhati-hati lah memilih kawan,
jangan sesekali percaya kawan sendiri sebabnya,
kawan bila-bila masa sahaja akan ngap kawan sendiri.
lawak bukan?
ok, tragis dan sadis sebenarnya.

terima kasih, member-member gua sekalian.
lu tak kisah ada kawan macam wa, kan?
lu tau wa macam mana, kan?
wa harap kita member sampai bila-bila.

*ceh. ayat tak nak rempit lagi, padahal buruk beno bunyinye. ahahahaha*


ya Allah ya Tuhanku, sesungguhnya Engkau yang Maha Mengetahui, tetapkanlah hatiku, kuatkanlah hatiku, berikanlah aku petunjukMu agar aku tidak leka.. :')



pesananringkas : insyaAllah, aku tak lupa semua kebaikan yang kau lakukan, tapi buat masa sekarang, perasaan rasa dikhianati itu lebih dalam bisa nya. lebih sakit rasa nya. tapi walau macam mana pun, budi kau tetap aku kenang sampai bila-bila. insyaAllah aku tak lupa.

Tiada ulasan: