Sabtu, 10 April 2010

sedap tak makan tomyam yang aku ngan farah masakkan khas untuk kau tadi?

eceh.
tajuk taknak panjang lagi kan?

ok ok.
entry ini khas ditujukan buat kawan saya yang bernama nurul farhana bt. md. nordin.

selamat hari lahir yang ke-7300 hari!
kau dah tak payah nak berlagak muda dengan aku eh.
kau dah sama dengan aku dah, 20 tahun sama-sama.
tu pun, still muka aku nampak muda baby face gituuu.. pastu semua orang ingat kau kakak.. sikit-sikit tanya aku.. eh tu kakak kau ke, fatin? eh, itu makcik kau ke, fatin? penat aku nak jawab explain kepada setiap orang.. bukan lah.. itu kawan aku.. sama umur dengan aku.. dan letih aku nak dengar dorang jawab balik.. oh... nape aku tengok dia macam dah tua.. aku ingatkan siapa lah tadi. tak macam 20tahun pun. ekekeke

bukan main susah eh nak panggil kau turun bawah pergi kat bilik study.
nasib baik last-last kau turun jugak.
fadan muka kena telur busuk.
best kan? best kan?
ahahaha

oh ya, kawan-kawan.
begini cerita si kawan saya yang bernama ana ni.

hari ni, 10 april, hari lahir dia yang ke 20..
tepat jam 12 malam, kami nyanyi ucapan selamat hari lahir untuk dia.
akan tetapi, itu hanya satu agenda untuk menutup plan yang saya dan rakan-rakan yang lain rancangkan.

masuk jam 12.30 malam, aku ngan farah tunggu kat bilik study..
mula-mula, farah mesej ana.
farah : datanglah bilik study.. aku ada masakkan tomyam untuk kau.
ana : taknak lah, senggugut, tengok cerita pun best jugak.

punya lah lama aku tunggu kat tangga tapi tak turun-turun.
pastu aku call pungpangpungpang bebel itu ini sikit-sikit,
terus turun, kauuuu.....
bila dah turun, aku dah standby kat tepi pintu.
bila minah tu turun je, ters pangggg hamik kau kena baling telur baik  punyaa.
bila balik bilik pulak, kena tabur bedak lagi.. sian kau ana.. sadis sungguh. :p

tapi lepas tu, macam biasa lah.
aktiviti menambah berat badan. itu biasa.. common je. eceh

hadoi,
tiba-tiba tak ada idea nak tulis apa.
well, skarang ni study week. faham-faham, ya.
*fuhh.. nasib baik ada study week, ada jugak alasan nak cover malas* kuikuikui

oleh itu saya simpulkan di sini..
kepada nurul farhana, 

selamat hari lahir.

semoga murah rezeki, panjang umur.
semoga kita kawan sampai mati.
semoga diet kau menjadi.
semoga aku kawin awal, kaya dulu dari kau. ahahaha
semoga kita sama-sama berjaya dunia akhirat.




ini lah kawan saya,
si birthday woman.


pesananringkas : esok balik yey!

pesananringkaslagi : bila hati terapuhkan...

Tiada ulasan: