Sabtu, 3 April 2010

romantik itu...

tiba-tiba nak buat entry pasal romantik semua bagai. apahal, kan?
agak-agak hilang macho tak? eceh.

dah lama tak blogwalking tau.
dan sejak ada masa sekarang ni, baru lah macam berpeluang nak blogwalking semua bagai.

aku ada jumpa satu blog ni,
dan memang menarik.

ayat-ayat ini juga,
memang menarik, terus aku copy paste.
mintak halal, ya! ngeee


1) Bilaku sakit ditanyakan, bila waktu sihat, bila waktu ubat, bila waktu kuat dan bila waktu beristihirat...

2) Bila mau tidurku, akan ada walau sebaris ayat ucap salam...salam selamat malam.

3) Bila ulit tidurku, lengannmu kau kias menjadi dakap bantal teman lenaku...

4) Bila sajak ku tulis menjadi teman bicara dan penunjuk suka siang dan malam...

5) Bila hatiku susah, hati kamu lebih parah dengan susahku...

6) Bilaku sampaikan warkah, kamu membalas tanpa jemu...

7) Bilaku bercerita...tiada langsung kamu ragu, dimanakah aku, siapa kawanku...

8) Bilaku jauh, kamu masih terhidu harum diriku

9) Bila ketika solatmu, kau panjangkan doa baik untuk diriku..

10) Bilaku sedih, kamu rasakan kesedihan dalam diriku...



dan aku jumpa ini dekat sini.

pesananringkas : setiap yang berlaku ada hikmahnya, ada manisnya di sebalik pahit yang tertelan. :')

Tiada ulasan: