Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Khamis, 8 April 2010

bunuh sajo.

apa kau cari sebenarnya?
daripada kau cari kat blog aku, pastu perasan aku tulis pasal kau,
baik kau study. final dah dekat.
dalam blog aku tak ada notes, ya. apakan lagi jawapan final. mustahil sama sekali.
harap maklum.


pesananringkastapiringkaske? : aku tak tulis pasal kau pun. tak payah lah kau perasan. aku tak ada masa nak fikir pasal kau. baik aku fikir pasal hal lain yang tak menyemak minda. kan aku dah kata, mulut manusia tak boleh nak tutup, mulut tempayan tu boleh la jugak kalau nak tutup pun. tapi, manusia punya mulut ni, tak boleh nak ditutup. macam kes aku hari tu, apa yang berlaku lain, tapi cerita yang tersebar macam-macam. biarkan sajo, last-last kau jugak yang dapat pahala, orang tu dapat dosa sebab dah fitnah dah pun. bukankah bunuh itu lagi baik dari fitnah? kau sakitlah hati sorang-sorang. aku gelakkan sajo. haahahahaha.

Tiada ulasan: