Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Rabu, 17 Mac 2010

tapi cepat-cepat.

hati menyakit.
jiwa menggelegak.
macam-macam hal berlaku sekarang.
dah besar tu, buat lah cara dah besar.
fikir panjang-pangjang.
tak payah lah kau nak dengki mendengki ngan senioratas kau.
ni first time aku nak tulis pasal senior, aku tau aku junior dan kau senior.
pastu kau nak aku buat apa?
menyembah melutut kat kaki kau?
apa kau ingat kau tuhan?
aku mungkin nampak macam bodoh, buat pun hal sendiri-sendiri je.
tak puas hati ngan junior lagi.
ini lah kot penyakit orang melayu.
pastu biar bangsa lain gelakkan melayu. bila dah kena gelak, pastu berapi. pastu nak rasa melayu ni dah besar sangat. masuk kubur nanti tak ada nya kau nak kena kebumi ikut kubur melayu ke, cina ke, india ke, mat saleh ke,
tapi ikut agama. aku ni bukanlah warak. cetek pengetahuan agama. taknak cakap lebih-lebih.



pesananingkas : entry ini gagah beremosi. nanti aku masukkan entry puncanya.

pesananringkaslagi : come on la. umk ni just a new university. bila lagi kau nak  bangunkan. bila lagi kau nak conquer. kalau tak suka, confront dan usulkan cadangan kau. bukan bila dah nak sampai ke hilir, baru kau nak bangkitkan isu. aku berasap bila benda dah nak siap, junior yang handle, dan korang nak ising-bising tak puas hati. there must be something kenapa lecturer ambik junior handle. sebab apa? sebab batch aku lebih berkaliber.

Tiada ulasan: