Selasa, 23 Mac 2010

susah tidur.

ni adalah malam ke-3 aku tak boleh tidur.
haih.
sebab mengantuk, tapi tak boleh nak tidur bila mana mata enggan melelap.
idea terus jadi membeku.
nak buat pape pun terus macam ke laut sungguh.

dah la rasa macam panas semacam lately.
tidur pun berpeluh.
ini kan pula aku yang memang susah nak tidur, pastu panas lagi.
lagi payah nak tidur lah kan.
nak nangis pun macam dah tak larat sebab ngantuk.
tapi stilllllll tak boleh nak tidur.
haih.

4 ulasan:

sipisenan berkata...

huhu. ko ok ke ni? isk2..

Sharinginfoz berkata...

hmm, kesian tak dapat tidur... apa kata hari ni lakukan banyak aktiviti macam sukan ke pi jogging ke, biar badan rasa letih... pas tu ngantuk le... or tak boleh juga makan ubat tidur le...

Jom Gatsby

Apa Tak Berpeluh???

siuma berkata...

salam kenal semua

FatinSyahirah berkata...

sipisenan : ok, tp x ok. tsk tsk tsk.

sharinginfoz : tu lah. tadi sy pergi bersukan. harap-harap malam ni boleh tidur.

siuma : salam kenal :)