Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Jumaat, 26 Mac 2010

padah minum mocha.

it is almost 5am and i'm still awake.
pejam mata pun, tak boleh tidur. paksa tidur pun tak boleh tidur. padahal hari ni langsung tak tidur siang.
padahal, malam lepas aku buat entry pasal the 3rd night yang aku tak boleh tidur tu, aku memang dah boleh tidur senyenyaknya dah.

padan muka, siapa suruh tadi minum mocha. dah tau mocha tu campuran choc ngan coffee, memang sah-sah lah ada kafein yang buat aku tak boleh tidur.
dah tu, tadi minum mocha blended pun dah pukul12 lebih which is during finishing bulletin punya draft untuk sukan FASA that coming so soon. sabtu ni dah start ok. dan pukul7.30 pagi nanti, kitorang kena berkumpul untuk rehearsal perarakan perasmian bla bla bla. tapi sekarang aku still tak boleh tidur, jangan esok aku collapse sudah lah. kang tak pasal-pasal buat kecoh.
anna, make sure kau sentiasa dekat ngan aku lah kan. boleh share the spotlight togethergether kan. ahahaha

oh ya. aku sekarang dah kurangkan minum coffee and nescafe dan yang seangkatan dengannya for my own good jugak. aku sebolehnya avoid ambik minuman berkafein tu semua, tapi tiba-tiba lately gatal jek nak minum mocha dan minuman berkafein macam tu.

moral of the story : fatin, epas ni jangan minum minuman berkafein lagi. kalau nak jugak, siang takpe. tapi jangan malam.

the end, thank you.

you,
thank you for the silent answer. 
i do appreciate it so much. 
:)

and now,
for the first time,
i feel so alive.


lagipengajaranhariini : jangan kau mudah meletakkan sebarang kepercayaan kepada orang lain, atau tanpa kau sedari, dalam diam, kau ditikam dalam mesra. percayalah.


2 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

memang benda alah macam ni saya tak boleh ambil nanti nak aja muntah

Income Tax: Lebihan RM584.44

Jom Exam

Sharinginfoz berkata...

memang benda alah macam ni saya tak boleh ambil nanti nak aja muntah

Income Tax: Lebihan RM584.44

Jom Exam