Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Rabu, 24 Mac 2010

komeng aaaaa...

hari ini nak kata hari yang macam mana heh?
kira nya boleh tahan best lah kan sebab dah lama tak main basketball tiba-tiba hari ni turun padang main basketball walaupun aku hanya main shoot sorang-sorang eventhough ada budak laki yang main also practicing untuk basketball match waktu sukan FASA nanti.
apa kau ingat main shoot bola masuk goal ni tak letih? letih gila tau. nak nak aku yang dah lama tak bersukan ni, aduhai lagilah letih yang teramat. tapi still, aku always enjoy bila tang main basketball ni semua. 
memang lah penat semacam, tapi sebab aku memang willing to do it, maka penat-penat pun aku pendam dalam hati sajo buat setakat ni. oh ya, kata semalam nak buat latihan kan? tidaklah menjadi perancangan yang diuar-uarkan itu sebabnya terdapat sedikit kesilapan teknikal yang telah berlaku. sedih sob sob sob.

ok kita abaikan tentang aktiviti sukan petang tadi.

sekarang ni, antara rutin harian aku termasuklah masuk website gengblogger.com. 
tapi time tengah tunggu sementara loading, lama pulak nak kena tunggu.
sekali, dia mintak username ngan password. mana lah aku nak ingat yang oiii.
dah tu sekarang aku macam terkontang kanting macam mana ni nak masuk gengblogger.com. dah memang macam cacing kepanasan dah. sila percaya.
boleh tak siapa-siapa yang tahu pasal ni, maksud saya macam mana nak tahu password dan username sendiri macam mana mau bikin, tolong bagitau saya, pleasee..
macam ni lah yang berlakunya.
haih.

ok, skip cerita itu pula, kita ikuti cerita yang seterusnya.
nanti aku tension, macam biasalah rasa macam nak makan orang. muahahahaha

celcom kena sawan apa heh malam ni?
tak paham betul aku kenapa sampai tak boleh nak msg ke call ke.. grr
nak contact untuk benda yang penting-penting pun susah.
tiba-tiba rasa macam nak pakai maxis pulak. lagipun Mr. M pun pakai maxis ni. cess. dan dan pulak. ahaha
ok ok. itu iklan semata-mata. sila abaikan. lalalalala


pesananringkas : board tadi walaupun simple, tapi totap nampak waaaa cantiknya siapa yang buat ni tentu orang yang buatnya pun lagi cantik. aku lah yang buat tu. oh tidak lupa, anna ngan zaty pun turut serta. panggggg. ahahaha


2 ulasan:

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

salam..akak pun jadi cenggini gak...camner nak wat tak tau....dua hari dah tak masuk geng blogger.....

Tanpa Nama berkata...

Gb kena hack. kena abuse. tunggu pihak admin change server ar.. taktau la sampai bila. isk! :-/