Jumaat, 12 Mac 2010

kalau rasa macam dah bosan nak makan, boleh makan rojak burger.

eceh.
tajuk macam nak menyelarakan gituu. tapi menyelerakan ke?
aku pun belum rasa lagi, tapi kalau kau nak diet, memang kompom-kompom jangan sesekali cuba menu baru tersebut. sebab memang sah-sah kalori tinggi oh mak kau. kata burger. faham-faham lah kan bila dah namanya burger. kang kalau kau cuba, tak pasal-pasal korek muntah balik, maka jadilah bulimia. sebab ah menyesalkan aku makan banyak tadi, kalori tinggi, lemak banyak.. habislah aku dah gemuk....

ok.
sebenarnya aku nak promot makanan gerai aku esok.
menu nya spesel da boom gituu.
1. soto (buat sendiri ok). tapi buat sendiri esok ngan ahad sajo lah. hari lain, adalah mak arip yang buat.
2. cucur udang. ini memang kompom-kompom buat sendiri.
3. murtabak meggi. tiba-tiba rindu zaman sekolah dulu kala.
4. popia.
5. nama kampung, rojak burger. nama bandar, aku tak tau. ekeke
6. air strawberi ngan mango.

sila-sila datang. tak nyesal punyaa.



penat ok tunggu nasik himpit untuk esok tak masak-masak.
dengan keadaan gigi dan gusi yang berdenyut bagai.
haih. dah rasa macam raya lah pulak.
teringat dulu time kecik-kecik, walaupun benda tak settle lagi, tapi tetap tidur awal. lepas tu, bangun esok, tengok-tengok semua dah settle sebab ada ibu ngan ayah yang settlekan.
tapi bila dah besar cantik ni, tak ada maknanya kau nak verangan macam tu bagai.
kau mengharap dunia cepat berputar pun, memang harapanlah semua perkara yang kau nak settle siap sepenuhnya kan.
dan sekarang aku mahu tidurrrrrrrrrr. tapi kalau gusi denyut-denyut nyunyutnyut nak buat macam mana?


pesananringkas : penatnya hari ni.

pesananringkaslagi : aku mintak maaf yang terbanyak sebab tidak termampu untuk membuat blogwalking sejak akhir-akhir ni. nanti aku terjah zaasss, bila semua dah flow molek-molek nanti.

1 ulasan:

dancing queen♥ berkata...

haihh.. bz sungguh lately T__T