Isnin, 22 Mac 2010

dasat sungguh.

sukan FASA dah start minggu depan.
tapi satu habuk latihan pun belum nampak.
dan, petang ni memang dah plan siap-siap nak pergi berlatih untuk basketball.
dah lama gila tak main, ok. laammaaaa gila.
habislah pasni main macam kayu, memang kompom-kompom kalah. eceh. macam lah boleh menang. semangat itu penting ok. penting.
kang kalau kau tak ada semangat, benda yang sepatutnya kau boleh menang pun memang harapannya memang sangat tipis untuk menang lah kan. atau mungkin, kena tampar beberapa kali sampai tercabut gigi dulu, dengan harapan wake up fatin, wake up! baru boleh menang. itu pun kalau ter-wake up. lalala

disebabkan latihan pun tak terbuat.
maka, untuk mendapatkan skill, haruslah kita tengok video ya.
sekurang-kurangnya, walau tidak mendapat skill tersebut, dapat tau pun jadi la.. tak gituu?




kagum kan?
he's just 10 year old boy waktu ni.
tapi hamik kau. terer kan kan kan?

dari dulu sampai sekarang,
niger basketballers are always the best tau.


pesananringkas : keadaan tidak akan kembali seperti sedia kala.

pesananringkaslagi : petang ni ada latihan, tetap aku gigih nak pergi walaupun kurang segar seperti biasa. haih.

Tiada ulasan: