Selasa, 23 Mac 2010

award beautiful fatin. eh bukan bukan. award beautiful blogger.

bila first time dapat award,
tiba-tiba rasa macam jakun wuaaa aku dapat award.
habis kat semua kawan-kawan nak bagitau, weh aku dapat award wanita tercantik. ok pentipu. kadang-kadang kita haruslah berperasaan sendiri dan juga memuji diri sendiri. kalau bukan kita yang memuji diri sendiri, maka siapa lagi?
tapi tak payah lah kau sampai nak syok sendiri melebih-lebih kan. kang tak pasal-pasal ada orang kasi makan kasut free tak payah bayar. bagus juga, save duit makan untuk satu hari. errkk. ok fine aku gurau, aku tak nak makan kasut free, dapat kasut free aku nak. tapi kasut yang cantik je lah. ye lah, orang cantik kena lah pakai kasut cantik. fatiiinnn.. sudah, sudah. kang tak pasal-pasal dapat pelempang free pulak. kuikuikui

berbalik kepada tajuk entry hari ini.
award beautiful fatin. eh, silap lagi. award beautiful blogger yang aku dapat dari naim.
terima kasih atas awardnya. :')
tak payah cakap panjang-panjang, kang tak pasal-pasal ada lagi yang aku dapat free kang.

ini awardnya.
*angkat-angkat kening*


syarat-syarat yang aku perlu patuhi sebab dapat award ni. kalau tak patuhi apa bakal jadi eh? *garu-garu kepala*


1.THANK & LINK THE PERSON THAT GAVE YOU AWARD
2. PASS THIS AWARD ONTO 15 BLOGGER YOU'VE RECENTLY DISCOVERED AND
THINK ARE FANTASTIC
3.CONTACT SAID BLOGS AND LET THEM KNOW THEY'VE WON THE AWARD
4.STATE 7 THINGS ABOUT YOURSELF


1. terima kasih sekali lagi naim sebab kasi saya award yang sangat.. sangat.. ok, sangat bermakna ini. :')
tiba-tiba rasa macam kaku terkedu terus sampai tak tau nak bat ucapan terima kasih dengan harapan dapat award lagi. kuikuikui

2. maka, dengan ini, saya ingin meng-pass-kan award ini kepada yang tersenarai di bawah.
   - zaty
   - anna
   - farah ani
   - faizah
   - fay yeyyo
   - dancing queen
   - something is special
   - diana omar
   - sepet
   - kamu yang sedang membaca! :D

3. iyo lah. right after aku post entry ni, aku inform trus yo.

4. 7 perkara tentang diri aku ni.. apa heh? kena fikir sampai macam nak jawab exam pulak. haih.
   - nama fatin syahirah
   - suka tengok cerita hantu, tapi bila sampai part hantu keluar, tutup muka memang tak nampak hantu lah. tak pun nyorok belakang siapa-siapa.
   - cepat je marah, tapi tak lama, pastu rasa bersala tak habis-habis.
   - tak suka orang cari pasal.
   - suka gelak ( semestinya bukan time tengah moody ).
   - bosan ngan facebook, sebab tu jarang bukak facebook.
   - kadang-kadang malas, kadang-kadang rajin, kadang-kadang cantik, kadang-kadang comel.

sekian sahaja laporan dari saya, fatin syahirah binti ibrahim untuk tv20.

3 ulasan:

faizfaizah berkata...

tenkiu!!! :)

faizfaizah berkata...

tenkiu!!! :)

FatinSyahirah berkata...

faizfaizah : welkam!! :))