Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Jumaat, 19 Mac 2010

antara dua.

tajuk adalah tidak berkaitan dengan farah yang mana tajuk lagunya antara dua tu.
tiada kaitan ya.
cuma kaitannya, keliru antara dua perkara lah barangkali.

malas ak tulis panjang-panjang.


aku nak membebel panjang-panjang kat sini,
tapi aku mengantuk rasa macam nak tido sajo.
tiba-tiba rasa macam malas gitu.
mood pulak sekejap ada, sekejap menghilang kacau bilau gituu.
kata emosi sejak dua menjak ni tak berapa nak stabil duduk elok-elok diam-diam.
haih.

ok, aku mahu tido, lupakan semua.


pesananrigkas : kepada manusia kejam, terima kasih lah atas pemberian yang sangat bermakna dari anda. sungguh, memang takkan terbalas oleh saya. semoga Yang Satu membalasnya. :')
sungguh, sedangkan untuk memaafkan itu pun dalam tempoh kira-kira, ini kan pula untuk melupakan, takkan sesekali.

pesananlagi : sakit hati betul dengan broadband ni. sekejap putus sekejap sambung. nasib baik aku dah nak tido. kang tak pasal-pasal aku kena beli modem baru sebab modem ni kena pijak-pijak baling-baling kemudia rebusbuat sup. tentu pahit.

Tiada ulasan: