Jumaat, 5 Mac 2010

akhirnya..




dek kerana jadual yang agak tidak menentu kebelakangan ini dan ditambah pula dengan kehadiran perasaan malas yang kadang-kadang menjengah, serta kesihatan yang kadang-kadang kurang mengizinkan, aku pun macam jarang sekali untuk meng-update blog. (bajet macam lebih sibuk kalah ala-ala menteri gituu)
macam-macam halangan.
dan kadang-kadang alangan itu diwujudkan sendiri. kuikui
*gila terharu kalau cikgu BM aku baca ni. ayat BM  superduper bagus extra vaganza 5 bintang oh*

test kimia sudah habis dengan jayanya. eceh. 
kau jangan main-main, punya lah gigih menjawab soalan test kimia malam tu kan. 
tengah aku kusyuk jawab soalan, tiba-tiba aku dengar bunyi tuuuuttt perlahan dan innocent je bunyi kentut. aku tak tau lah kentut siapa kan, pastu aku pandang belakang tengok member aku sebab aku suspek dia kentut. pastu kitorang gelak-gelak.
aku fikir, dia gelak sebab dia malu sebab kantoi dengan aku dia kentut, tapi rupanya dia ingat aku yang kentut. 
cess. aku adalah tidak kentut ok. yakin dan saksama.
lepas kejadian tu, kitorang jawab test sambil gelak-gelak. boleh?


dah lama tak update blog ni, tiba-tiba rasa macam dah tak reti macam mana nak tulis blog. 
ekekkee. sila percaya bulat-bulat sebab itu yang sebetulnya.
*tiba-tiba*



pesananringkas : tiada.


hihi.

pesananlagi : entry ini bosan. harap maaf. :)

1 ulasan:

Amir berkata...

study kena mau rajin2 maa;p