Sabtu, 13 Februari 2010

tension.

aku adalah sangat tension sekarang sebab kelopak atas mata kanan aku ni asyik gerak-gerak.
aku nak tengok tv tak selesa.
aku nak blogwalking tak selesa.
aku nak tengok-tengok-tengok semua tak selesa!
grrr.


agak-agak kenapa mata ni gerak-gerak eh?
macam mana nak hilangkan?
tolong akuu!!!

12 ulasan:

Zack berkata...

cube tido, mesti tak gerak dah..=)

Zahratulhayat berkata...

kepercayaan orang dulu kala la kan:

something good gonna happen la!

just wait :)
hehe....
kepercayaan sekarang, i don't know la
:(

HASROL NIZAM berkata...

kawan kats, kalau jadi camni, nnti x lama lagi akan jumpa kawan yg dah lama x jumpa..die lar kata~

FatinSyahirah berkata...

zack : nak tido pun tak selesa tau. mata gerak-gerak, rasa macam nak tido taknak tido gituu..


zahratulhayat : tu lah kan. tapi tak tau nak caye ke tak. tunggu sampai mata ni berhenti gerak, baru tau kenapa kan. jangan sebab ada ulat dalam mata tapi tak boleh keluar sudahlah. ngee

hasrol nizam : tu lah. esok nak jumpa kawan lama.

HASROL NIZAM berkata...

eh, betul ker.. tapi jgn di korek mata tu..nnt dah jumpa ilang r kot..

wunny berkata...

seletep mate tu :P

dancing queen♥ berkata...

the best reason to sleep! yeay! hehe

FatinSyahirah berkata...

hasrol nizam : ahaha. ok ok.cancel cabut mata. XD


wunny : ahaha. baik baik :D

1tomyam berkata...

macam nak ada bende best tu.....hahaha

FatinSyahirah berkata...

dancing queen : ahaha. ini macam paksaan untuk tido tapi tak boleh tido. grrrr


1tomyam : harapnya begitulah :)

mohdhairihassan berkata...

err...mungkin anda perlu guna
mata hati pula~
*wink*

FatinSyahirah berkata...

mohdhairihassan: eheh. btul jugak tu. ngee