Ahad, 21 Februari 2010

sungguh seronok bila berada di rumah, terutama ketika cuti.
tak perlu nak fikir pasal kelas.
tak payah nak fikir pasal bangun awal.
tak ada lah nak fikir nak makan kat mana, nak siap-siap pergi makan.
semua itu melecehkan.

tapi kesenangan itu hanya sekejap.
jangan harap nak lama-lama.
sebab sekarang aku dah habis cuti pun.
maka, terpaksalah bangun awal.
arrange masa semula.
fikir itu ini.

dan tahniah sebab hari ini aku adalah bangun lambat lalu ter-tidakpergi kelas pagi tadi.
huah.



pesananringkas : penat balik semalam masih belum habis, masih terasa. rasa macam nak tidur 24/7 taknak bangun-bangun.

pesananringkaslagi : saya adalah homesick dan agak tension di sini sebab tadi ada orang kata, 'fatin, kau dah gemuk sikit, pipi dah naik.'
grrrrr.

Tiada ulasan: