Khamis, 11 Februari 2010

semalam, hari ini, esok


semalam saya sungguh letih.
sampai tertidur awal.

wan, aku mintak maaf tak call kau. takpe. tak payah tunggu call free pun, aku call kau jugak tau.
sorry eh.

semalam jugak, tamatlah free call yang aku dapat.
kita tunggu tahun depan pula, ya.
dengan umur yang makin bertambah, yakni makin tua dan seterusnya makin dekatlah dengan _____. sila isi sendiri ya kawan-kawan.  :')

hari ini pula, maka pergilah aku bersama anna, zaty dan paah mencari-cari barang di kota yang mana bila kita memandu, sungguh takut sekali kalau-kalau kereta yang kita bawak tu dilanggar oleh kereta-kereta rakyat tersebut. kang tak ke naya kena bayar ganti rugi.
ok kami ke bandar mencari-cari barang si paah, membeli tiket aku untuk pulang bertemu ibu dan keluarga tercinta. :')
hari ini, dengan tak tau apa yang baru. eh apa ni. jangan tanya aku kalau tak faham sebab aku sendiri pun tak faham. nanti kalau nak faham jugak, cubalah kau search kat google ke, en. wikipedia ke, yahoo ke.. kuikuikui.

dan esok, harapnya, menjadi lebih baik dari hari ini semestinya dan hari-hari sebelumnya.
:')\

dan semestinya, esok aku balik wey!!!!


pesananringkas : dah hampir semua kedai buku kat sini aku cari planner. tapi tetap tak jumpa. siapa-siapa kalau ada planner lebih, bagilah kepada saya. sejak akhir-akhir ini saya rasa seperti mahu menyusun hidup saya dengan lebih teratur, dan teringin nak guna planner. saya sudahpun mencari di merata-rata kedai buku, tapi tak jumpa pun..  T__T


pesananlagi : semakin cantik matang ni, semakin banyak yang kena fikir. semakin banyak dugaan, semakin banyak perkara yang kena aku selesaikan. dan juga yang pasti, tak boleh sesekali pentingkan diri sendiri. kan kan?



dah lama aku tak letak gambar kan?
ehhehe.

1 ulasan:

nourelain badaruddin berkata...

betul betul betul... XD