Sabtu, 13 Februari 2010

pesanan sajo.

pesanantakberaparingkas : harap maaf, blog ini akan diupdate tidak sekerap mana. bogwalking pula akan dijalankan pada masa yang tertentu. apa kau ingat kat kolej je aku bz? kat rumah pun sama ok. T__T
macam poyo di situ. sila pang kalau anda terasa ingin bertindak sedimikian. :P
walaupun dinamakan cuti gituu, tetapi assignment tetap bertimbun. itu belum masuk assignment tertunggak lagi. haih. ok. saya tidak mahu membebel panjang, saya kena bersiap cepat-cepat. nanti ibu marah start pasang radio versi ibu, siapa mahu dengar? aku tak naaakkk. :P


pesananlagi : teringat masa kecik-kecik dulu aku selalu kena ekzos motor yang still panas. sakit ana cakap sama enta enti semua. tambah pulak waktu tu kulit aku tulus dan mulus gituu. sekarang pun tulus mulus jugak. kepada sesiapa yang terkena ekzos motor, jangan lupa letak minyak gamat selalu. nanti luka cepat sembuh. :)
jangan main kotor, nanti kuman terlekat dekat luka, kemudian nanti lambat sembuh. haa. pilih mana satu.  :P



pesananuntukzaty : kau jaga diri weh. jangan keluar makan sorang-sorang. ajak budak-budak group kau yang tak balik teman tau. kalau apa-apa, bagitau aku. make sure bateri fon kau sentiasa bercharge. kang kalau jadi macam biasa tak ke naya. kau jangan nangis duduk sorang-sorang tau. cakap dengan ikan ina tu. blup blup blup. jangan aku balik nanti aku tak faham apa yang cakap sudah. aku bukan ikan walaupun masa sekolah rendah dulu kala kawan-kawan dan cikgu aku suka panggil aku ikan patin. tak pun, kau pergi menyibuk kat karniawan tu, boleh jugak cuci-cuci mata melihat keindahan ciptaan tuhan. haaa. :P



oh ya. kini say sudah pun berada di rumah. semalam adalah tergigih bangun tido sebelum subuh, siap-siap semua pukul 7 lebih pergi stesen bas, dan naik bas pukul8 pagi dan sampai ke kuala terengganu pukul11 lebih. sungguhpun penat, tapi masih termampu main boling 4game kerana dipaksakan oleh sepupu saya. malam baru lah sampai ke rumahku syurgaku. :)








2 ulasan:

1tomyam berkata...

balik sini nanti jangan lupe keropok seberang takir tu..hehehe

FatinSyahirah berkata...

1tomyam : baiklah. saya akan cuba sedaya upaya saya. ngee