Ahad, 14 Februari 2010

hanya sahaja.




siapa kata saya baju saya cantik, sila angkat kaki laju-laju. siapa-siapa yang tak pakai underwear tu tak payah lah angkat, kang nampak tak malu booooooo!!!
baju ni cantik kan kan kan?
aku suka lah baju ni. siapa-siapa yang pergi india ke, bangladesh ke, tolong belanja belikan aku kain untuk rakyat dorang buat baju punjabi macam kain aku buat baju aku yang cantik ni boleh? cantik gila terbaik oh. tak kisah lah orang kata aku nampak pelik ke, tak cantik ke, tapi aku suka lah.
zaty, aku dah tak nangis kalau orang tengok aku atas bawah bila aku pakai baju cantik dah. eh silap silap. orang cantik, bila pakai baju apa pun cantik. lalalalala


ini baju aku bila dari belakang.
kelakar eh?
tak kisah. aku suka jugak baju ni. lalala

pesananringkastapipenting : sesiapa yang berminat nak kain macam aku buat baju ni, boleh hubungi aku. ini betul-betul, bukanlah cubaan sesekali.  :P


pesananringkas : haruslah jaga diri sebaik-baiknya sewaktu cuti ini supaya boleh cuti sepuas-puasnya. manfaatkan sebaiknya, nanti dah susah nak cuti. busy kot. huah.

2 ulasan:

Namat berkata...

cantik..cantik..(muka takut kena pukul) hhehehehe..

FatinSyahirah berkata...

namat : ahaha. ok ok. tak jadi nak pukul. jangan takut.. XD