Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Ahad, 14 Februari 2010

hamik kau.
hari ni, biarpun otakku letih semacam, tapi sampai 3 entry aku post kau. termasuk yang ini adalah empat.
takpe takpe. bukan senang angin rajin aku nak datang macam ni.

ok ok.
ini last.
sebelum aku mengakhiri entry aku hari ini,  tiba-tiba rasa nak tengok keyword hari ini.
memang dari pagi tadi adalah tiada.
tapi tadi check tiba--tiba ada ini.

alalalala.
sepi ya..
takpe takpe.
walaupun blog aku ni dengan tak bernasib baik bagi pihak kau sebab jumpa blog aku, dan adalah bernasib baik bagi pihak aku sebab boleh naikkan traffic aku, tapi kau still dialu-alukan datang ke blog aku lagi.
aku tak kisah. :P

aku tidaklah reti mengubati sepi orang,
sebab aku ini biasa sahaja, tidaklah istimewa. 
:')

ok, aku adalah emo di situ.

sudahlah, kang kalau makin emo, banjir pulak kang.



pesananringkas : kosong 



4 ulasan:

BeaN MorENo berkata...

tak baik emo2...

FatinSyahirah berkata...

bean moreno : baiklah, tidak emo.

Hami Asraff berkata...

macam antara lirik lagu je.

FatinSyahirah berkata...

hami asraff : mmg pun.kui9