Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Rabu, 24 Februari 2010

cubaan untuk kali ke.. lebih dari dua kali barangkali?




aku ingatkan susah nak pakai shawl semua bagai.
tapi rupanya tak. senang sajo. terutama shawl yang aku pakai ni
anna, aku pinjam kau punya eh. ehehe

saje je nak menunjuk, aku dah pakai shawl sekarang. 
lalalala
tapi, lepas ni mungkinkah aku akan pakai secara konsisten gituu?
macam harapan tinggal mimpi sajo.
aku adalah tidak reti nak belit kemas-kemas dan haruslah rasa tidak selesa untuk beberapa ketika.


shawl ni cantik, kan?
anna beli online dekat sini.
cantik-cantik wey.


pesananringkas : setelah sekian lama mencari lagu bu de bu ai. since form 5 ok.. dan, akhirnya jumpa jua.. terima kasih sebab tolong download. :')


8 ulasan:

F I T berkata...

wah tudung yuna ke? heheh

I got Dark Vader's Power!

aina adnan berkata...

pakai shawl mmg sng..kte sampai dh x reti pakai tdg bwl..kalo pakai comot gle..haha

::aien:: berkata...

aii support u pkai shawl.
pkai shawl lg cntk kott. heee=)

Dashing Days berkata...

cuteeeeeee =) pakai shawl best la heee

1tomyam berkata...

waaa dah berjaya tu...steady

FatinSyahirah berkata...

F I T : tdung anna sebab tdung ni anna yang punye. pinjam sajo sebab tiba-tiba gedik nak pakai tdung ni. kuikuikui

aina adnan : kalau dah biasa lama-lama senang lah kan. tp kte pakai macam tak pernah snang je. haih.

::aien:: : erk. awww

dashing days : memang best pun. tapi kalau tak kena pakai rasa macam tak selesa kan? macam mana nak betul2 kena pakai ni... haihs

1tomyam : ok steady.

aina adnan berkata...

kte mula2 pakai pun selebet gila..bulat muka..dengan serabutnya..skang dah ok dah..kena pandai2 laa stylekan shawl tuh..sumbat jek mane bole asalkan nmpk kemas..aha..

FatinSyahirah berkata...

aina adnan : kuikui. betul2. dan jugakkte rasa slesa. kalau tak, 5-6 kali sejam tanye member, weh tdung aku macam mana tdung aku macam manaaaaaaa. eheh