Coach Fatin di Instagram! #TeamSuriKurus

Jumaat, 19 Februari 2010

bila mata enggan melelap..

dah lama tak jadi macam ni.
mata mengantuk, badan letih, tapi tak boleh lelap.

bila dah jadi macam ni,
jiwa mulalah nak mengacau, tak tenteram.

noktah di situ.
aku tiada idea untuk meluahkan.
tiada juga keinginan untuk mencari idea.

aku rindu aku yang sedang bangun,

dan betapa aku berharap timeline kejatuhan aku, boleh aku delete.


T____T



9 ulasan:

Dashing Days berkata...

nice words..best best hehehe
i lagi seksa..dlm tido pon leh bercakap2 hee

Sharinginfoz berkata...

memang betul kekadang kalau memang tak boleh nak tidur buat macam mana pun tak boleh juga kan.. apa kata kira satu sampai sejuta.....

Gangguan Seksual

Nak Jadi Penjamin????

FatinSyahirah berkata...

dashing days : ahaha. betul-betul. haih.

sharinginfoz : kora sampai satu juta pun still tak boleh tido. camno?
:D

Hami Asraff berkata...

Salam. Kamu insomniakah? Saya seorang insomnia. Huhu ~ :(

FatinSyahirah berkata...

hami asraff : salam. tidak pasti. tapi keadaan ini bukanlah selalu berlaku. bergantung pada keadaan. huah

BeMiE berkata...

cam bemie.. kalau tak leh tido.. mkn ubat tido... http://bemiesworld.blogspot.com/2010/02/blog-post.html

InsanBiasa berkata...

haha..kita serupa..aku dah kena berkali2..p xla kerap sangat..mmg payah la nak tido..bila tutup mata je..macam2 hal masuk dlaam kepala otak..sbb tu xleh nk tido kot..

FatinSyahirah berkata...

bemie : bahaya kot makan ubat tido. kang kalau tido tak bangun bangun macam mana?
ahaha

FatinSyahirah berkata...

insanbiasa : memang perit kan bila tak boleh tido?? grrr