Rabu, 13 Januari 2010

post pendek.

sekarang dah nak masuk pukul 1.30, tapi kelas nak start pukul 2.. 
bl\oleh lagi nak blog kan?
ahaha. 
tangan ni tiba-tiba gedik nak tekan-tekan keyboard blog-blog.
apa boleh buat. ahaha

cepat la kelas habis petang ni. eh. belum pergi kelas lagi, dah fikir nak balik dah.
ok fineee. kasi la can. hari ni aku puasa. nak la jugak balik awal. rehat-rehat sikit. ceaaa..

yea yea. 
esok khamis.
saya suka khamis sebab khamis tak ada kelas, kecuali petang pukul5 saya kena pergi ko-q lmpat-lompat main bola jaring. uh. selalu tertukar step main bola jaring dengan bola keranjang. lepas tu kena tiup wisel oleh pengadil sambil pengadil tu pusing-pusing tangan kata aku berlari ke berjalan entah. 
ok. lepas ni aku gam kaki kat tanah tak kasi gerak lebih had. wuhhuuu.

kata post pendek. tak boleh taip lebih-lebih.
nanti lambat pergi kelas.  awwww




pesananringkas : kosong.

Tiada ulasan: