Ahad, 3 Januari 2010

merdeka!!

eh eh.
tiba-tiba nak jerit-jerit merdeka apa hal kan?

patriotik ok. patriotik.

poyo gila.
ok lah.
sebenarnya aku nak kata aku habis kem. ahahaha

AKU DAH BALIK WEYYY!!!!!

kem tu super best ok.
sangat best tau.
nanti aku cerita.
semalam nak tulis panjang-panjang bebel-bebel pun tak sempat. ngantuk gilos.
gambar pun sampai tak sempat nak tempek. mane boleh wey.
tak seprais la ceritanya nanti.

ish. nanti aku curi masa sikit-sikit.
banyak posts yang masih tengah beratur menunggu giliran masing-masing.
ececece. semua nak cerita.
cerita gua sukahati gua. kalau lu menyampah, sila pangkah.
eh bukan bukan. bukan pangkah blog saya, tapi tekan simbol pangkah kat atas nun.
ceh. tiba-tiba nak emo pulak kan. ahahaha






pesanananberbauamaranlembutbukanbaubadan : kalau kau rasa kau mulia, kau rasa kau sempurna, dan kau tiada dosa salah, jangan kawan aku. aku jahil banyak dosa. bimbing aku, bukan tikam aku dari belakang dan bukan juga pretend baik depan aku. itu mmemang cari pasal. kau faham setakat ini?

kau nampak penumbuk comel ini juga?




*gelak dalam hati control-control supaya gelak tak pecah di mulut*
tak boleh wey. kena cover macho beb. nanti orang tak takut.

ahahahahahaha. opsss. control-control.





kenapa bangun pagi ni emo lebih heh?

tapi takpe. aku nak emo jugak.
boleh?


huahuahua