Khamis, 21 Januari 2010

lawak ah!

aku ingatkan berapa kerat je nama Fatin Syahirah dalam dunia ni.
rupanya ramai wey.
ok ok.
cuba kita sebut nama FATIN SYAHIRAH betul-betul.
sedap rupanya nama aku. nama itu.
patut la ramai orang nama Fatin Syahirah.
memang sesuai beno le dengan tuan dia nama Fatin Syahirah.
sopan. lemah lembut. berbudi bahasa. cantik. opss. terlebih pulak dah.
ok fineee.. bukan aku. tapi Fatin Syahirah lain.
tapi still Fatin Syahirah.

eh. apa aku merepek ni.
dah malam-malam buta ni memang macam nak merepek tak nak merepek gituu..

kadang-kadang best jugak ada traffic live tu.
lawak oh.
lawak bila kita tengok orang sampai blog kita sebab carian google atau yang sewaktu dengannya menggeletek lubang hidung rasa geli pipi sampai nak gelak guling-guling gituuu.

agak-agak Fatin Syahirah mana yang kau cari lepas tu nasib kau la salah jumpa blog aku. kuikuikui

ok fineee la kan.
at least aku punya tak ada rekod yang orang cari benda yang mengarut-ngarut gituu kan.
tapi rasa nak gelak lagi bila tengok kat anna punya traffic.


seee... ahaha.
kau jumpa cerita kau tak??
salah tempat wey!!
sebelum-sebelum ni banyak lagi tau.
banyak yang sampai dari carian google dan yang sewaktu dengannya pasal tang tu sajo.
sian anna. takpe takpe. teruskan lagi usaha anda naikkan traffic anna.
lagipun, anna tu single lagi tu. haaaa...




tiba-tiba rasa nak gelak lagi.
haruslah sedar bahawa insan-insan bernama Fatin Syahirah ni hot sebenarnya.
awwww






pesanandarihati : kosong.






kerna saya Fatin Syahirah, aku buat post ini.
lalalala