Rabu, 20 Januari 2010

kelas hari ini. yilek!

berita jam 12.
eceh. tak apa, bajet cerita macam hot news gituu. 
bila lagi nak syiok sendiri. eh eh. bukan syok sendiri, tapi yakin diri. eheh

pagi tadi aku punya lah sedaya upaya bangun walaupun sakit perut rasa macam tak nak pergi kelas,
tapi dikuatkan semangat untuk pergi kelas. sedaya upaya tak nak skip kelas sem ni.
harapan dan semangat sem ni tuu.. ko jangan main-main.
walaupun macam dah agak lambat nak pergi kelas, lagi 5minit gituu.
nasib baik sama-sama sampai serentak dengan lecturer. 
oh. pagi tadi dimulakan dengan klas calculus.
lecturer macam dah bersemangat nak ajar, tiba-tiba, pintu terbuka ada student lewat sampai. 
lecturer potpepotpetpotpet lalalalala,
last last Puan M cakap, " ok. awak belajar sendiri lah semua ni. minggu depan test." dan Puan M terus keluar.
seee. lecturer merajuk wey. ok bukan merajuk. dia laksanakan apa yang dia pernah cakap dulu.

sem 2 ni, saya tak suka orang datang lambat. sem 1 saya kasi can lagi. tapi kali ni dah tak. kalau awak nak tengok mood saya tiba-tiba macam tak nak ajar, awak datang lah lambat tengok macam mana.

seee... lepas tu semua macam terpinga-pinga gituu.
omaigod omaigod.
macam mana nak belajar ni, minggu depan test. matik la. matik la. 
tapi perasaan itu macam sekejap sajo dan ramai-ramai terus keluar isi perut. 
perut aku yang memang dah sakit ni, mana boleh duduk lama-lama kat tempat sejuk. kang lagi sakit, macam mana? lepas tu, zuuuuppp aku pun join orang ain keluar, turut mengisi perut. eceh.
makanya, konklusi yang dapat dibuat mengenai kuliah pertama hari ini, kuliah dibatalkan secara mengejut eh eh wow gituu.

ok ok.
oleh kerana kuliah tak ada, harus lah balik bilik dulu sekejap.
perut pun sakit.
see. betapa gigihnya aku, sampai time sakit perut pun, aku pergi kelas tau.
balik bilik sekejap, haruslah tidur sekejap rehatkan diri gitu kan.
time tidur sekejap boleh pulak mimpi kelas kimia cancel.
tidur tak bolehlahnak tidur lama-lama, sekadar take a nap sajo lah kan.
siap-siap pergi kuliah kimia, dah sampai suku jalan, kelas cancel weyy!!
mimpi = kelas cancel
realiti = kelas cancel.

mimpi=realiti
tapi tadi je lah kan.

dan lecture english petang ni TURUT CANCEL.

sekarang memang lah hoyeh hoyeh kelas tak ada, tambah lak perut tak best kan.
tapi nanti jenuh lah nak mengganti kelas. haiyyyo!






Puan M dah keluar time ni, tapi still mengharap Puan M patah balik bagi lecture.
Puan M, kami mintak maaf. :(


pesanansesak : saya rasa sesak dengan perasaan yang saya rasa sejak kebelakangan ini.





Tiada ulasan: