Sabtu, 5 Disember 2009

tentang potong rambut

tak de keje kan?
memang hobi baru aku sekarang ni.
kecewa je, potong rambut. sakit hati je, potng rambut.
sebab bagi aku, bila potng rambut je. perasaan2 negatif tu pergi bersama rambut yang dipotong. ibaratnya, rambut yang dipotong takkan bercantum. takkan kembali.
dengan harapan, perasaan negatif yang aku alami tak kekal dalam diri aku.

supaya..

aku sentiasa tenang..gituuuu... ceaaa..

adakalanya, cara aku ni berkesan jugak.

tapi, bila dah kes2 berat..tak berkesan jugak..

tapi bukan la ptong rambut je aku buat waktu stress ke..tension ke..
ada lagi..
potong rambut ni salah satu nya lah.. :)


haih. melencong plak.
asyik tersasar daripada landasan topik sahaja. kui9


ok2.
fokus2.

tadi aku g potong rambut.
ni pun masih suam2 kuku lagi baru nya..
ni kali kedua aku pegi saloon tu potong rambut.

hasil 1st : tak memuaskan.sebab? layer yang aku nak tak jadi macam diidamkan.

tapi aku tak serik kan?

bukan tak serik.
sebab aku ni kan nak release perasaan2 negatif yang ada dalam hati ni.
hati pulak macam terkinja2 nak potong rambut.
tu yang pegi jugak tu. :)

sampai2 je.
aku kata la nak potng rambut macam ni,macam tu.
tapi sementara tunggu akak yang potong rambut tu solat, aku cuci rambut dulu.
sangat best ok masa akak yang lagi satu tu cuci.
dia garu kepala baik punya. sesuai kalau kepala tengah gatal. ahahaha
dah la skarang ni jerawat sangat gembira tumbuh kat kepala nun.
memang pedih. pedih weyyy...sepedih hati ini.. ceeaaaaa..
ahaahha

habis la kuku akak tu penuh dengan jerawat aku. ahahahaahha

ok2.

part potong rambut lak.

aku bagitau akak potong rambut tu.
saya nak rambut macam ni. macam tu sket. tak nak pendek sangat. saya taknak panjang sangat.

akak tu pun kate la ok2.

aku pun, ble akak tu dah kate ok. aku ok la kan.


mula2..
sraaap..sraaap..sraaapppp 444444x.

dalam hati aku. 'ah, sudah'

aku pun bukak la mulut cakap kat akak tu
aku nak macam ni.macam tu kan...

akak tu potong2 lagi..

dan lagi...

dan lagi.......



dan hasilnya,....

















jeng jeng jeng















































































ekekeke. terus tuka muka rihanna terus.














ps : aku sangat tak puas hati dengan potongan ini.
tapi apakan daya. perahu dah terlajak ke tengah laut.......




wahai rambut...cepatla panjang......

serius aku tak bernafsu nak tengok cermin.

Tiada ulasan: