Isnin, 28 Disember 2009

semester baru.

semester baru.
azam baru.
fatin baru.
heh.


ok ok.

semester baru dah kena start rajin rajin.
kena serius serius.
tak boleh main-main.
tak boleh malas-malas sangat.
lagi apa?

ko jangan main-main.
kelas genetics tadi ak ngan dua orang lagi bodyguard anna ngan zaty duduk depan sekali. depan lecturer ok.
(sorry korang.. aku asyik salah tuliss sajoo) ahahaha

gambar tadi tak ada.
ada dalam henfon fert. belum ambik lagi..









ini muka pergi kelas.
dan gambar paling bawah teman zaty beli charger batery.



pesanan ringkas : jangan tegur muka yang semakin melebar. dagu yang semakin nak melebar. keadaan yang selekeh. sila salahkan tudung yang tidak menjadi.


notamemperingatkan : tadi fert tegur muka aku dah macam makin berisi. siap ko fert aku diet betul-betul. nasib baik kek ko tadi sedaaaap baik punyaaa..
ok. aku admit lagi. chocolate cake fert kasi tadi sedap! dia buat sendiri ok. sendiri buat. fert, macam mana pun, aku nak resipi tu!





peringatan : sentiasa doakan aku ok!  :')

2 ulasan:

dancing queen♥ berkata...

new semester sounds not soooo good T__T

FatinSyahirah berkata...

wuwuwu.
tau tak pe.
untuk starting dia pun dah macam kelam kabut.