Sabtu, 19 Disember 2009

repekan sahaja.




kalau tak tau nak merepek pasal apa boleh?

ok.paaanggg di situ.

kalau kadang-kadang rasa ok, kadang-kadang rasa tak ok macam mana?
apa perlu buat?

kering idea pulak.
sangat letih ok.
start ahad hari tu berjalan2 sakan sampai siang tadi.
dan saat ini.
aku dah start nak rindu budak2 tu.
haih.budak2 mana?
nanti2 laaahhh.....








ps : oh. saya bukan agensi mencari pelakon untuk awak menguji bakat untuk menjadi pelakon.
dan kalau saya agensi mencari pelakon sekali pun, saya tidak mungkin akan mengambil
awak berlakon. sebab biasanya pelakon hebat macam awak yang lebih hebat dari brad pitt
demand lebih. harap maaf. (eh.perlu mintak maaf ke? tak payah lah. saya tarik balik maaf saya)









2 ulasan:

faizfaizah berkata...

oi. dh lame xjmpe!
mwahahahaha. link la blog ak. ;p

FatinSyahirah berkata...

ahaha.weh.ko link la aku jugak. ko link aku dulu.