Khamis, 10 Disember 2009

oh boy. you're soooo cute!

video

hihik.
budak ni namanya kitorang panggil adik akim.
sangat comel tau.
haaa..dia la jiran yang aku slalu main2 sampai tak bosan tu.
besar nanti kompom nsem.
ahaha
yang barada di sebelahnya, abangnya..panggil abg long.
pun aku suke usik2.
dorang adalah generasi yang baru.

kenapa geneasi yang baru?

sebab...

aku ngan jiran2 yang lain telah berjiran sejak umur 5tahun lagi.
sangat setia ok.
walaupun aku da pindah (padahal umah yang aku pindah tak jauh pun), tapi kami tetap bermain bersama2.

sanggat seronok ok.


nanti2 lah cerita.

entry ini kita bkenalan dengan adik akim.

ehehe.

time dia mula2 tumbuh gigi, dia sangat suka gigit orang.
nanti, tiba2 dia datang dekat, manja2..lepas tu..tiba2....


awwwwwwww...kena gigit ngan adik akim!!

ahaha

lepas tu aku akan cubit2 pipi dia sampai dia rimas. sampai dia dahmacam nak nangis. baru aku puas hati. boleh?

ahaha

kemudian, aku jugak suka dukung dia bawak pegi dapur, pastu tinggal dia sorang2 lalu jerit kat dia..
"akim!! hantu! hantu!!!"

dan kemudian dia akan menangis takut2 dan aku sangat berpuas hati dengan kejayaan aku.

ahahahaha
(gelak tak plastik sangat dah)

hari tu aku 3G ngan adik akim.
dia macam terpinga2. sangat comel tau.

lepas tu kan..
kalau kita cakap2 ngan adik akim.
dia sangat suka bagi respon.. "ha??"

contoh :

1
aku : adik,adik nak makan ni ke?
adik akim : ha??

2
aku : adik,adik nak g mana?
adik akim : ha??

3
aku : adik,tengok lori tu..
adik akim : ha??
aku : ha???
adik akim : yii...yii...(lori.lori..)


begitulah antara kecomelan adik akim.

sebab tu saya suka adik akim.
:))

Tiada ulasan: