Sabtu, 12 Disember 2009

kadang-kadang....

kadang-kadang aku rasa aku cantik, tapi rupanya tidak..

ahaha.ok2.
serius2.





kadang-kadang aku rase aku kuat, tapi rupanya tak.

kadang-kadang aku rase aku ada ramai kawan2, tapi kadang2 jugak aku rase aku hanya sorang. (ye lah.mati pun sorang2)

kadang-kadang aku rase aku baik, tapi rupanya tak..

kadang-kadang aku rase aku boleh dapat apa yang aku nak, tapi rupanya tak.

kadang-kadang aku rasa aku pandai, tapi rupanya tak

kadang-kadang aku rase aku berpuas hati ngan kehidupan aku skarang, tapi rupanya tak

kadang-kadang aku rasa orang tak sayang aku, tapi rupanya tak

kadang-kadang aku benci diri aku, tapi aku tak tau nak buat macam mana

kadang-kadang aku rasa aku malas, tapi rupanya tak

kadang-kadang aku rasa tak berguna, tapi rupanya tak

kadang-kadang aku rasa dunia tak adil, tapi memang pun.

kadang-kadang aku rasa aku dah buat orang lain hepi, tapi rupanya tak

kadang-kadang aku rasa macam nak lari dari keadaan dan tempat yang aku wujud skarang, tapi keadaan tak izinkan lagi

kadang-kadang aku rasa aku kenal orang, tapi rupanya tak

kadang-kadang aku rasa orang kenal aku,awak kenal saya, tapi rupanya tak

kadang-kadang aku rasa aku paham orang, dan orang paham aku, dan awak paham saya, tapi rupanya tak



kalu ikutkan aku pk kadang-kadang, memang tak habis sampai pagi tau.

serius aku sedih.
serius aku kecewa.
serius hati aku remuk.
serius aku hilang kepercayaan.
serius aku dah kurang yakin.
serius aku rase tertipu.
serius saya cuba lupakan awak tapi tak boleh.
serius.
sangat serius.

1 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

biasalah kan.. apa kata awak link saya then saya link awak...

http://peribadiz.blogspot.com/