Ahad, 6 Disember 2009

Edisi khas!!

SELAMAT PAGI!!




kenapa edisi khas??

ehehehe

sebab...
bukan senang aku nak buat entry awal macam ni.. tujuan?? ahahaha


ok2.
ini kali pertama aku buat entry awal macam ni.

orang dulu2 cakap..
pagi2, rezeki masuk..
moga2, pintu rezeki ak sentiasa terbuka..amiin... *tibe2*

padahal, tengah tunggu jiran aku reply message nak pegi joging..
aku call, tak angkat..
haih. silent mode kot.. hik3

kitorang plan nak pegi joging2 di tepi pantai yang indah..
*tiba2 terngiang2 lagu di tepi pantai yang indah dalam otak aku ni* ngeee

sebabnye?

badan dah naik.
jadi nya, pantai adalah kawasan yang strategik untuk berjoging di pagi2 hari.
sebab?

orang tak ramai sangat. so, setakat jalan kaki pun boleh.
kiranya, takde lah orang nak komen pape kalau tak slow jog pun. kuang3
buat syarat...asalkan keluar peluh..
taklah aku rasa macam lemak ni terperap sangat dalam badan ni..ceaaaa..kunun2 laaa..

haih.
jiran aku ni dari tadi aku call, tak jawab2..
nampaknya......























JOGING DALAM TIDO LAH!
heeeeeee!!


aktiviti seterusnya : sambung tido!






gambar adalah tidak berkenaan.
tiba2 teringat zaman2 olahraga time skolah2 dulu.. huhu!





ps : entry adalah entah apa2 dan ke laut. xdapat pegi laut, cakap sampai ke laut pun
jadi laaa... :)

Tiada ulasan: