Khamis, 31 Disember 2009

early wish.

SELAMAT DATANG TAHUN 2010,
SELAMAT TINGGAL TAHUN 2009.

gelabah-gelabah nak wish awak sebab nanti aku nak pegi kem!!
first time ok.  :)


aku tak tau kem ni pasal apa.
tapi kata dorang, kem ni melibatkan uni lain jugak.
ini juga first time.
even since sekolah rendah dulu sampai la sekarang aku tak pernah berpeluang nak pegi kem yang nak kena campur-campur dengan orang tak kenal ni.
dulu kalau pernah pun, kem dengan budak kelas dan juga budak batch.
itu sahaja.

dan sekarang saya excited.
minggu ni tak jadi balik rumah.
minggu depan insyaAllah baru balik rumah.

ibu, acik mintak maaf tak dapat balik rumah.
minggu depan ok?


untuk roommate, kawan-kawan atau yang bakal menjadi mangsa,
maaf aku terpaksa pinjam telekung plus quran plus pape barang-barang aku yang tertinggal kat rumah.
aku pinjam dulu tau.

ikhlaskan hati memberi pinjaman kepada aku.
ehehehe.

tadi sudah dapat access kad.
dah daftar wifi.
dah hantar laporan SIEP.

fuhh.
dah boleh lepas satu nafas.
tinggal lagi satu.
rabu depan kena present laporan yang hantar tadi.
tu yang gigil sikit. ahaha



 

dah dah.
aku nak mandi.
nak kemas-kemas baju. lalalalala.

cakapdalamhati : macam jakun gila(huuu..kg. com) sebab sebelum ni tak pernah nak join hal-hal macam ni.  hihhihi


pesananmaafuntukblogsaya : maaf sayang. aku tak sempat nak buat sinopsis tahun 2009. nanti lepas balik ni aku baru buat ok????


belog : ok ok.. tak ape..

haaa... macam tu laa.. :))
awwww

1 ulasan:

dancing queen♥ berkata...

weeehuu! selamat 2010~

wah, pg kemmmmm! tak kenal pulak tu, boleh cuci mate neh! :D