Ahad, 27 Disember 2009

bereskan!

ok.
ini adalah senarai yang perlu diselesaikan hari ini.

ambik kunci bilik, semalam sampai tak sempat nak ambik kunci bilik.
buat kad matrix baru. ( aku tak tau mana kad matrix aku pegi. alasan yang ada dalam kepala otak sekarang ni. mana kad matrix awak?...  kad matrix saya hilang kena kena bawak arus banjir hari tu, cik. ) ahahhahaha
kemas-kemas locker, baju, bilik
buat laporan SIEP. kat rumah aku tengok je tapi tak tulis apa-apa. boleh?


setakat ni aku terfikir untuk setelkan itu sahaja.

ok.

nak mandi.

i love myself.


pertanyaandidalamhati : kenapa lately asyik mimpi ntah pape? ai tak like....











semalam ibu kursus kat sini jugak. sementara tunggu ibu kursus, aku pegi beli-beli barangg dulu. dan aku beli ini shawl. konon-konon nak ubah imej pakai macam ni pulak. tapi hampes sahaja. tak sesuai dengan muka. lawaks juga. lepas tunggu ibu kurus, baru hantar aku.



muka aku memang tak boleh pakai selendang dan sewaktu dengannya agaknya. lawaks. tapii still nak syok sendiri. sukehatikula.









ok. time ni, rumet aku zaty dah terliur aku syok sendiri sorang-sorang, ikut join sekali.
ahahaha

ok dah lah. sakit perut nak pegi toilet!
chiaaaaooooooo




5 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

settle kan semua.. sennag....

Sharinginfoz berkata...

settle kan semua.. sennag....

Sharinginfoz berkata...

settle kan semua.. sennag....

Sharinginfoz berkata...

settle kan semua.. sennag....

FatinSyahirah berkata...

dalam proses untuk mensetelkan semua. ehehe