Rabu, 7 Oktober 2009

finishing the assignments!!

zaty da lame tbongkang tido..td smangat kate..

zaty : eh.banyak lagi ke nak buat ni..yang mane kne buat..kalau kau nak suruh aku cari pape,bia aku cari..
fatin : ntah..ana kate kene buat ni je..lalalala..
zaty : xpe lah..aku teman kau buat je ek..

td smangat kate nak teman aku la..da xleh nak tido la..skali..die plak yang tido..kui9.
letih agaknye..tadi pose..pastu ptg tadi perah otak jawab titas....memahami jugak aku ni...ke sinis??lalalalalalala...

aku ni plak..assignment blom siap lagi..nk berupdating ini blog plak..
ske ati aku arr...lalalala...
da pkul 5 ni..da kompem xbleh tdo da..td pon da minum nescafe baik punyaa...jadi da xngantuk da...hihi...

banyak nye unsettle things...mcm mane ni..da xtaw da nk setel yang mane satu dulu..haih..ni gara2 mc dlu..bile da t'tinggal 1 bende..mule la liat nk setelkn keje2 yg ttonggak..haih lagi..

ari tu pnye bsemangat gle2..ape nk jadi ni..
hati xde kt klantan..mcm ni le jdknye..ni sume gara2 waktu kne admit ward dl..menci9!!!!

kose aku nk naip pnjang2.assignment xsiap lg wey!!

Tiada ulasan: